onsdag 1 april 2009

Klara för revansch



Titel: Klara för revansch
Serie: Klara del 18
Författare: Pia Hagmar
Signum: Hcg
Sidor: 139
År: 2008
Förlag: B.WAHLSTRÖMS



Anna och jag har varit bästisar ända sen jag kom till Hallondallen men ända sen hon köpte Daisy har hon varit helt dum i huvet.Vi har tränat hela sommaren så det kommer bli en spennande tävling i Nybro.Vi ska visa Anna och hennes pappa att dom har fel och att Indra vist kan hoppa och att Olle är minst lika duktig som Annas ponny Daisy.Om ni har läst mina andra böker till exempel Klaras Val så var Anna och jag bästisar och jag och Jonte var ihop men dena sommaren så träffade jag Sebastian.


Jag tycker att dena boken var jätte bra och pasar till 9 10 års åldern och om du gillar hästar och roliga böker så är det här en bok för dig!


Julia 2b


Finns boken att låna?

Inga kommentarer: